Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Programmatic Specialist

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z zespołami przy realizacji kampanii programmatic. Monitorowanie i raportowanie działań reklamowych w różnych kanałach i platformach. Kontrola jakości danych i ich zgodności w narzędziach raportowych oraz systemach zarządzania kampaniami. Przygotowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Płatnych Kampanii Social Media

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Reklamy Kraków
Specjalista ds. Performance Marketing

Specjalista ds. Performance Marketing

MEDIA IMPACT POLSKA Sp. z o.o
Kraków
praca stacjonarna
3733 dni temu

Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.


Poszukujemy osób na stanowisko:


Specjalista ds. Performance Marketing

Miejsce pracy: Kraków


Osoba na tym stanowisku zajmuje się zarządzaniem i realizacją kampanii reklamowych w modelu Performance oraz ich skuteczną optymalizacją tj. podejmowaniem działań dla osiągnięcia założonych celów przychodowych przy efektywnym wykorzystaniu dostępnej powierzchni reklamowej. Doradztwo w zakresie kontraktów w modelu efektywnościowym/CPA dla zespołów sprzedaży MIP oraz klientów.


Opis stanowiska
  • Definiowanie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym
  • Uruchamianie kampanii Performance, w tym kontrola poprawności materiałów reklamowych
  • Monitorowanie realizacji kampanii i optymalizacja narzędzi efektywnościowych
  • Inicjowanie działań zwiększających przychodowość i skuteczność prowadzonych kampanii dla klientów
  • Raportowanie realizacji kampanii, w tym przygotowanie do fakturowania
  • Uczestnictwo w projektach rozwojowych działu w obszarze narzędzi Performance Marketing
  • Aktywna współpraca z innymi działami, w tym m.in.: sprzedaż, IT, portal
Nasze oczekiwania
  • Biegłość w obsłudze komputera
  • Dobra znajomość pakietu MS Office ze wskazaniem na MS Excel
  • Samodzielność w działaniu i orientacja na realizację celów
  • Umiejętność skutecznej komunikacji oraz wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Zmysł analityczny i brak obaw przed kontaktem z cyframi/raportami
  • Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy
  • Znajomość oferty reklamowej portalu
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania systemów emisji reklam będzie dodatkowym atutem
Dlaczego warto do nas dołączyć? Media Impact Polska to
  • Silne, uznane, multimedialne marki
  • Nowoczesne, zintegrowane rozwiązania komunikacyjne
  • Dynamiczne i twórcze środowisko pracy
  • Możliwość nauki od najlepszych i rozwoju zawodowego w strukturach Firmy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Programmatic Specialist

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z zespołami przy realizacji kampanii programmatic. Monitorowanie i raportowanie działań reklamowych w różnych kanałach i platformach. Kontrola jakości danych i ich zgodności w narzędziach raportowych oraz systemach zarządzania kampaniami. Przygotowywanie...
  • Starszy Specjalista ds. Płatnych Kampanii Social Media

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii w Mediach Społecznościowych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...