Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako SENIOR MARKETPLACE SPECIALIST będziesz naszym guru od strategii e-commerce dla topowych marek, a jeśli do tego jesteś ninją Allegro Ads – to właśnie Ciebie szukamy! Na co dzień będziesz m.in.: Tworzyć i wdrażać strategie e-commerce w oparciu o...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
MTR Media działa na rynku od 1995 roku, jesteśmy więc jedną z najstarszych w kraju nieprzerwanie działających agencji reklamowych. Wszystko już widzieliśmy, nie takie kryzysy przetrwaliśmy. Ciągle poszukujemy nowych rozwiązań, świeżych pomysłów, otwartych głów. Jako agencja reklamowa full-service mamy w swoich strukturach dom mediowy, agencję reklamową, agencję marketingu internetowego, doświadczenie w PR, organizacji eventów i marketingu bezpośrednim. Od wielu lat otrzymujemy najwyższe noty w przeprowadzanych przez Media Marketing Polska badaniach agencji reklamowych; odebraliśmy wyróżnienie w kategorii Agencja Roku 2022 oraz 2025; szczycimy się tytułami Diamentów Forbes 2024 i 2025. Zajrzyj na www.mtrmedia.com.pl a dowiesz się o nas więcej.
Specjalista ds. Performance Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Ostra 20
Pasujesz do nas jeśli posiadasz:
minimum 3-letnie doświadczenie pracy w agencji reklamowej
znajomość rynku reklamy internetowej (display, video), sposobów planowania i rozliczania kampanii reklamowych
doświadczenie w realizacji kampanii w oparciu o Google oraz platformy programmatic buying
znajomość Google Analytics
doświadczenie w realizacji kampanii mobile
znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodą komunikację
biegłą znajomość języka polskiego (jako ojczystego)
Twoim zadaniem będzie:
przygotowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii/akcji reklamowych w oparciu o m.in. Google Ads, DV360
przygotowywanie ofert, odpowiadanie na briefy w oparciu o dostępne narzędzia marketingu internetowego
aktywne uczestnictwo w pracach przy tworzeniu nowych projektów
A jakie są korzyści pracy z nami?
wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zaangażowania
dużo samodzielności i możliwości rozwoju zawodowego
yerba mate bez ograniczeń
jak to zwykle prywatna opieka medyczna i karta Multisport
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako SENIOR MARKETPLACE SPECIALIST będziesz naszym guru od strategii e-commerce dla topowych marek, a jeśli do tego jesteś ninją Allegro Ads – to właśnie Ciebie szukamy! Na co dzień będziesz m.in.: Tworzyć i wdrażać strategie e-commerce w oparciu o...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...