- Interakcja z klientami przez telefon, chat i email w celu uczynienia każdego kontaktu początkiem ich kolejnej przygody.
- Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez proaktywne i cierpliwe podejście.
- Ochrona ważnych informacji klienta, zapewnienie zaufania jako kluczowego elementu w każdej interakcji.
- Współpraca w dynamicznym zespole w celu dostarczenia doskonałych doświadczeń klientom.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Pozytywna energia i autentyczne pragnienie pomagania innym.
- Elastyczność w godzinach pracy, włączając weekendy i święta.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat z konkurencyjnymi korzyściami.
- Nowoczesne biuro w Katowicach jako miejsce pracy, wyposażone na potrzeby sukcesu i rozwoju.
- Szeroki pakiet szkoleń przygotowujących do obsługi klienta.
- Możliwości rozwoju kariery i eksploracji nowych ról w organizacji.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.