Specjalista ds. Pozyskiwania Danych Teleadresowych

PKO Bank Polski

Gdynia

29 dni temu

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. Pozyskiwania Danych Teleadresowych

Centrum Restrukturyzacji i Windykacji

(Gdynia)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień jako Specjalista będziesz:

  • pozyskiwać dane teleadresowe klientów w celu nawiązania kontaktu z nimi i podjęcia działań windykacyjnych lub restrukturyzacyjnych,
  • obsługiwać systemy, rejestry i aplikacje w zakresie działania jednostki,
  • realizować obowiązki sprawozdawcze,
  • współpracować z innymi zespołami centrum restrukturyzacji i windykacji oraz podmiotami i organami zewnętrznymi.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze telefonicznej klientów opóźnionych w spłacie,
  • posiadasz umiejętności analitycznego myślenia, jesteś osobą samodzielną, dokładną, masz wysokie umiejętności negocjacyjne,
  • jesteś osobą komunikatywną (ze szczególnym uwzględnieniem rozmów telefonicznych),
  • dobrze znasz pakiet MS Office (biegła obsługa MS Excel będzie dodatkowym atutem),  
  • masz wykształcenie co najmniej średnie.

pko, bank, bp

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Poznaj

PKO Bank Polski

Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?

Tworzymy największy bank w Polsce. Nasze produkty i usługi finansowe należą do najnowocześniejszych na świecie. Z sukcesem wdrażamy nowoczesne technologie, korzystając z potencjału naszych Pracowników. Stawiamy na rozwój oraz ciągłe doskonalenie. Jako technologiczny lider nadajemy ton zmianom w sektorze bankowym. Rozwijamy innowacyjne usługi i od stu lat budujemy gospodarkę.

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko – sprawdź nasze oferty.

Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim

KrokAplikacja na stanowisko
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne
Krok Informacja zwrotna

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny