- współpraca z zespołem przy budowaniu planów sprzedażowych dla wybranej grupy klientów
- inicjowanie kontaktu z potencjalnymi klientami poprzez telefon i e-mail w celu organizowania spotkań doradczych
- monitorowanie przypisanych kont i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych
- wspieranie klientów w doborze najlepszych rozwiązań poprzez rozmowy konsultacyjne
- praca na jasno określonych celach sprzedażowych oraz udział w działaniach zespołu handlowego
- biegłość w języku angielskim w formie pisemnej i ustnej (co najmniej C1)
- co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży, w tym w poszukiwaniu i rozwijaniu kontaktów biznesowych
- umiejętność prowadzenia rozmów z osobami decyzyjnymi i obsługi dłuższych procesów sprzedaży
- dobra organizacja czasu oraz sprawne zarządzanie wieloma wątkami klientowymi naraz
- otwartość na feedback i gotowość do doskonalenia technik sprzedażowych
- nastawienie na wyniki i chęć przekraczania celów
- dostępność do pracy w godzinach wieczornych/nocnych
- kulturę pracy wspierającą rozwój, samodzielność i ciągłe doskonalenie
- prywatną opiekę medyczną wraz z pakietami dodatkowymi
- kartę sportową
- zwiększoną pulę urlopową ponad standard
- szeroki wybór szkoleń oraz programy dofinansowania nauki, w tym kursy językowe i sprzedażowe
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
TTEC
At TTEC (formerly TeleTech), you can enjoy a fast-paced career that offers exciting professional development and career growth opportunities. Our dynamic and inclusive culture is based on a set of values that guide our relationships with clients, their customers, and each other.
Founded in 1982 and with 50,000 employees operating across six continents, we use a blend of technology and humanity to help clients provide a great experience to their customers, build customer loyalty, and grow their business. We are one of the fastest growing BPO Companies in the Polish market. Together, our two divisions (TTEC Digital and TTEC Engage) help brands make every interaction they have with a customer—whether it’s face-to-face, online, over the phone, on social media, or via a mobile app—simple, personal and exceptional! Not only will you have the chance to create amazing experiences for yourself, you’ll get to help create them for others.
One of the qualities we cherish most are loyalty and precision. We are incredibly devoted to personal approach and we try to satisfy everyone’s necessities. Thanks to our stable structure we created our values that we follow every day!