Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie faktur zakupów handlowych (kontrola zgodności FV z dokumentem PZ, wyjaśnianie niezgodności, kompletowanie dokumentów od dostawców), Wystawianie dokumentów RR, Rozliczanie reklamacji do dostaw, Wystawianie faktur korygujących/rozliczeniowych dotyczących...
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    5 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Fakturzystka Kraków
Specjalista ds. procesów finansowo-księgowych z j. francuskim

Specjalista ds. procesów finansowo-księgowych z j. francuskim

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2227 dni temu

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.


Oddział Capgemini Business Services jest obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych  działających na terenie Polski świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, zarządzania dostawami, obsługi klienta oraz marketingu. W biurach Business Services w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 4000 pracowników.


Specjalista ds. procesów finansowo-księgowych z j. francuskim

Miejsce pracy: Krakow

Nr. ref.: Małopolskie > Krakow

Zadania

  • Odpowiadanie na zapytania mailowe oraz telefoniczne od dostawców

  • Zapytania dotyczą statusów faktur, które nasz projekt otrzymuje od swoich dostawców oraz płatności faktur

  • Praca głównie w języku francuskim, zdarzają się maile oraz telefony w języku angielskim

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Znajomość języka francuskiego na poziomie C1

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel - tabele przestawne, vlookup itp. oraz Outlook - organizacja skrzynki na bazie podfolderów, wyszukiwanie wiadomości, kategoryzowanie, follow-up, archiwizacja itp.)

Profil kandydata

  • Zdolności analityczne (budowanie raportów na bazie informacji z różnych aplikacji)

  • Umiejętność redagowania rozbudowanych, czytelnych (merytorycznie i stylistycznie) oraz poprawnych językowo wiadomości tekstowych

  • Chęć pracy na telefonie - mile widziane dośwadczenie pracy na telefonie także z trudnym klientem

  • Nastawienie na prioryteryzację zadań oraz dokładność i obowiązkowość

Sprawdź co dla Ciebie mamy

  • Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach.

  • Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.

  • Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. PMP, SAP, ACCA.

  • Będziesz pracować w inspirującej atmosferzeRazem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!

  • Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!

  • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!

  • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
„Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne. Ochrona danych osobowych jest jedynym z naszych najważniejszych priorytetów. Przetwarzamy je w sposób odpowiedzialny, ograniczamy gromadzenie i dostęp do nich, w szczególności w odniesieniu do osób, które uczestniczyły w obecnych lub będą uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie informację o celach i zasadach przetwarzania przez Capgemini Polska Sp z o. o. danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach. Komplet informacji znajdziesz pod niniejszym adresem strony internetowej.“
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń

    Medicover Fitness & Gym   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
  • Specjalista ds. Rozliczeń magazynowych

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie faktur zakupów handlowych (kontrola zgodności FV z dokumentem PZ, wyjaśnianie niezgodności, kompletowanie dokumentów od dostawców), Wystawianie dokumentów RR, Rozliczanie reklamacji do dostaw, Wystawianie faktur korygujących/rozliczeniowych dotyczących...
  • Accounting Assistant

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
  • Asystent / Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
  • Asystent biura

    D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    5 dni
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...