Poczta Polska S.A.
Biuro Rozwoju Usług KEP
Poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- zarządzanie produktami w obrocie krajowym i zagranicznym segmentu KEP i wartości dodanej w tym segmencie, a w szczególności: doskonalenie i modyfikowanie istniejących usług, ustalanie standardów w zakresie jakości świadczenia usług oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją, przygotowywanie regulaminów, instrukcji i cenników usług,
- projektowanie systemów motywacyjnych dla służb sprzedaży w zakresie usług,
- współpraca ze spółkami zależnymi i podmiotami zewnętrznymi w zakresie wprowadzania i modyfikacji usług oraz określania i modyfikacji związanych z nimi procesów,
- przygotowywanie indywidualnych ofert cenowych i produktowych dla klientów,
- opiniowanie strategii i polityki innych jednostek/komórek organizacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych kapitałowo ze Spółką w zakresie realizowanych usług KEP
- śledzenie zmian zachodzących na rynku KEP w kraju i zagranicą, rekomendacja wdrażania najlepszych praktyk.
- wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki (marketing, zarządzanie),
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- znajomości usług KEP,
- samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności pracy w zespole jak również pod presją czasu, dyspozycyjności,
- orientacji na klienta,
- orientacji na cele i zapewnienie wysokiej jakości realizowanych zadań.
- umowę o pracę na okres próbny,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dodatkowym atutem będzie znajomość procesów logistycznych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym