Specjalista ds. Programmatic

Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o.

Łódź

1 dzień temu

Specjalista ds. Programmatic
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, zakup, optymalizacja oraz analiza kampanii reklamowych programmatic,
  • Udział w przygotowywanie rekomendacji i strategii,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów i zmian pojawiających się na rynku.
Wymagania:
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online,
  • Podstawowa znajomość narzędzi Google Analytics i Gemius,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Dobra znajomość angielskiego,
  • Umiejętności konieczne do tworzenia, monitorowania i analizowania kampanii online,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość prowadzenia i realizacji kampanii na Youtube i Facebook.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków,
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy,
  • Bogaty pakiet socjalny.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku:

 

 APLIKUJ TERAZ 


Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ROSSMANN SDP Sp. z o.o.. z siedzibą w Łodzi (91-222), przy ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 109, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 48967, NIP: 7270019183, REGON: 470755007, o kapitale zakładowym w wysokości 26 442 891,61 zł, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi w XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Informujemy, że dobrowolnie podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody, dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Rossmann SDP Sp. z o.o. i nie będą przekazywane do podmiotów trzecich. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na poszukiwaniu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane aż do zakończeniach tych rekrutacji, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Poznaj

Rossmann SDP

26 lat na polskim rynku, ponad 1300 drogerii zlokalizowanych w całej Polsce. Nasze sklepy to miejsce, które codziennie odwiedza 700 tysięcy zadowolonych Klientów, a my – swoją pracą – dbamy o to, by czuli się komfortowo. Mamy trzy, najnowocześniejsze centra dystrybucyjne, które zapewniają terminową dostawę towarów do sklepów. Zaś w łódzkiej centrali i w centrum IT planujemy, tworzymy i szukamy rozwiązań, które sprawią, że nam i naszym Klientom będzie jeszcze milej. 

Chcesz być częścią naszego Zespołu? Możesz pracować tutaj, a niezależnie którą ścieżkę rozwoju wybierzesz możemy zagwarantować, że będziesz z nami szczęśliwy.

 

Bo sukces tworzą ludzie. Bo Rossmann to My!
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Marketingu 
Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ...
Praca Specjalista ds. Marketingu