- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Specjalista ds. programu lojalnościowego
Miejsce pracy: Warszawa - C.H. Blue City
Nr ref.: CRM/200/05
Twój zakres obowiązków:
- udział w tworzeniu strategii programu lojalnościowego w zakresie prowadzenia, rozwoju i komunikacji programu oraz aplikacji mobilnej
- planowanie, realizacja i analiza kampanii komunikacyjnych, mailingowych, sprzedażowych oraz akcji promocyjnych dedykowanych klientom programu lojalnościowego
- analiza wskaźników i zachowań klientów lojalnych, przygotowywanie raportów, analiz i prognoz, dotyczących bazy danych
- przygotowywanie scenariuszy utrzymania, powiększania i aktywizacji bazy klientów
- rozwój aplikacji mobilnej, zgodnie ze strategią organizacji i oczekiwaniami klientów
- współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji działań
- wsparcie innych działań marketingowych firmy
Nasze wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- wiedza na temat zarządzania bazą danych klientów
- znajomość zagadnień związanych z trade marketingiem, marketingiem bezpośrednim i internetowym
- znajomość Google Analytics
- zainteresowanie szeroko pojętym marketingiem (social, sms, aplikacje, reklama mobilna, direct marketing) oraz nowinkami technologicznymi
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- wsparcie innych działań marketingowych firmy
- zatrudniamy około 750 osób
- średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
- 31 sklepów w Polsce
Specjalista ds. programu lojalnościowego
Miejsce pracy: Warszawa - C.H. Blue City
Nr ref.: CRM/200/05
Twój zakres obowiązków:
- udział w tworzeniu strategii programu lojalnościowego w zakresie prowadzenia, rozwoju i komunikacji programu oraz aplikacji mobilnej
- planowanie, realizacja i analiza kampanii komunikacyjnych, mailingowych, sprzedażowych oraz akcji promocyjnych dedykowanych klientom programu lojalnościowego
- analiza wskaźników i zachowań klientów lojalnych, przygotowywanie raportów, analiz i prognoz, dotyczących bazy danych
- przygotowywanie scenariuszy utrzymania, powiększania i aktywizacji bazy klientów
- rozwój aplikacji mobilnej, zgodnie ze strategią organizacji i oczekiwaniami klientów
- współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji działań
- wsparcie innych działań marketingowych firmy
Nasze wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- wiedza na temat zarządzania bazą danych klientów
- znajomość zagadnień związanych z trade marketingiem, marketingiem bezpośrednim i internetowym
- znajomość Google Analytics
- zainteresowanie szeroko pojętym marketingiem (social, sms, aplikacje, reklama mobilna, direct marketing) oraz nowinkami technologicznymi
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- wsparcie innych działań marketingowych firmy