Centrum Administracji
Zespół Projektów, Inwestycji i Remontów
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: LUD/MR/11/2018
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
- przygotowywaniu założeń projektowych do dokumentacji technicznej dotyczącej zadań inwestycyjnych, projektów i remontów
- pozyskiwaniu dla celów projektowych decyzji i warunków zabudowy niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, projektów i remontów
- odbiorze dokumentacji technicznej i jej analizie pod względem zgodności z wymogami i przepisami prawa
- wypełnianiu obowiązków przypisanych inwestorowi w prawie budowlanym, w tym nadzorze inwestorskim w zakresie zadań inwestycyjnych, projektów i remontów
- koordynacji prac w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych, projektów i remontów
- przygotowywaniu zamówień na dostawę urządzeń i wyposażenia w ramach zadań inwestycyjnych, projektów i remontów
- odbiorze zamawianych urządzeń i wyposażenia oraz koordynacji prac związanych z ich montażem i uruchomieniem
- przygotowywaniu dokumentów umożliwiających rozliczenie zadań inwestycyjnych, projektów i remontów
- monitorowaniu, analizowaniu i raportowaniu w zakresie limitu kosztów przyznawanych przez kontrolera i dysponenta kosztów ( w tym wnioskowanie w sprawie zmian)
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe techniczne, preferowane budowlane
- masz doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów budowlanych oraz koordynowaniu/nadzorowaniu prac projektowych i budowlanych
- znasz proces remontowo-inwestycyjnego i obowiązujące przepisy prawa w wyżej wymienionych obszarach
- dobrze znasz programy pakietu MSOffice
- dysponujesz umiejętnością kosztorysowania i potrafisz obsługiwać program NormaPro
- umiesz pracować pod dużą presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań
- czynnie posługujesz się prawem jazdy kategorii B
- jesteś mobilny i gotowy do wyjazdów służbowych, w ramach województw małopolskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego
- jesteś dokładny, precyzyjny, sumienny,
- potrafisz nawiązać dobry kontakt w pracy z klientami i pracownikami
Co od nas otrzymasz:
- umowę o pracę w największym Banku w Polsce
- elastyczny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku po fundusz emerytalny, bo lubisz mieć wybór
- prywatną, ogólnopolską opiekę zdrowotną, bo zdrowie jest najważniejsze
- profesjonalny systemem szkoleń, bo zależy nam na Twoim rozwoju
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.