Greenpeace – to międzynarodowa, pozarządowa organizacja, która od 40 lat stoi na straży środowiska naturalnego. Polskie biuro powstało w kwietniu 2004 roku i od tego czasu odniosło już wiele sukcesów. Działamy prężnie i szybko się rozwijamy.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Promocji Direct Dialog
Miejsce pracy: Warszawa
Direct Dialog – to projekt fundraisingowy, powstały w 1995 roku w Austrii.
Polega na bezpośredniej rozmowie naszych Fundraiserów z ludźmi spotkanymi na ulicach polskich miast, by znaleźć wśród nich tych, którzy regularnymi dotacjami pomogą organizacji finansowo.
Do zadań osoby na tym stanowisku, będzie należało:
- publikacja ogłoszeń o pracę poszukujących nowych fundraiserów,
- zarządzanie bazą danych kandydatów,
- administracja strony internetowej projektu Direct Dialog,
- tworzenie nowych rozwiązań poszukujących kandydatów na fundraiserów,
- szeroko rozumiana promocja projektu Direct Dialog (w szczególności portale społecznościowe).
- umiejętności analitycznego myślenia i planowania,
- kreatywności/"otwartego umysłu",
- znajomości podstaw HTML i Adobe Photoshop/Illustrator,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MSOffice,
- lekkości w obsłudze komputera,
- systematyczności i zaangażowania w wykonanie postawionych celów,
- mobilności/możliwości wyjazdów służbowych.
Mile widziane:
- doświadczenie w poszukiwaniu pracowników,
- doświadczenie lub znajomość zagadnień socjologii, psychologii, PR, HR, marketingu/reklamy,
- doświadczenie w pracy w fundraisingu lub NGO.
Oferujemy:
- zatrudnienie na 3/5 etatu na umowę o pracę,
- stałe wynagrodzenie,
- telefon i komputer służbowy,
- możliwość częściowej pracy zdalnej,
- wyjazdy na spotkania/szkolenia w Polsce i za granicą,
- unikalne doświadczenie w najlepiej rozpoznawalnej organizacji pozarządowej na Świecie.
Chcesz dowiedzieć się więcej lub do nas dołączyć?