ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
21 godz.
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...
Human Capital Consulting (HHC) to agencja rekrutacyjna, działająca na rynku od 2011 roku. Wiodące firmy korzystają z naszego wsparcia w zarządzaniu talentami, selekcji i rekrutacji na stanowiska menadżerskie i eksperckie. Nasz zespół, składający się z ponad 20 konsultantów, realizuje co najmniej 200 procesów rekrutacyjnych rocznie w 4 branżach: usługi konsumenckie, finanse i usługi profesjonalne, IT oraz branża techniczna.Na początku roku 2016 w uznaniu wysokiej skuteczności i zindywidualizowane podejścia do klienta i kandydata HCC otrzymało Nagrodę Rekrutera: I miejsce w kategorii Executive Search.
DLA NASZEGO KLIENTA, MIĘDZYNARODOWEJ FIRMY Z BRANŻY BUDOWLANEJ, POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO
Specjalista ds. Rachunkowości
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie, analiza danych oraz księgowanie faktur w systemie.
Dbanie o terminowe płatności faktur i przekazów pieniężnych.
Rejestr i weryfikacja dokumentów używanych w operacjach handlowych i administracyjnych.
Przyjmowanie dowodów dostaw i nadzór nad zamówieniami.
Wymagane kwalifikacje:
Minimum rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego – wymóg konieczny.
Praktyczna znajomość reguł i przepisów w zakresie polskiej księgowości.
Znajomość języka angielskiego – mile widziana.
Dokładność, terminowość, umiejętność pracy z klientem.
Klient oferuje:
Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę.
Ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie.
Możliwość pracy z językiem hiszpańskim w międzynarodowej firmie.
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 3 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
21 godz.
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...