Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Rekrutacja: zdalna. Model pracy: hybrydowy (możliwość pracy zdalnej). Zakres zadań: Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach...
Nowoczesne Przedsiębiorstwo INSTAL-FILTERPrzemysłowe Systemy Ochrony Powietrza S.A. ukierunkowane na kompleksową obsługę inwestycji z zakresu ochrony powietrza we wszystkich branżach przemysłu w Polsce i na świecie - w związku z intensywnym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Raportowania i Analiz Finansowych
Miejsce pracy: Kościan
Opis stanowiska:
sporządzanie propozycji planów kontroli wewnętrznej,
monitoring oraz analiza efektywności procesów operacyjnych,
wspieranie automatyzacji procesu raportowania,
wsparcie właścicieli procesów w celu ich optymalizacji,
przygotowywanie raportów z wykonanych kontroli oraz z realizacji zaleceń pokontrolnych,
Wymagamy:
wykształcenie wyższe ekonomiczne,
bardzo dobra znajomość MS Office (przede wszystkim Excel),
min. 1 rok doświadczenia w obszarach: audyt lub kontrola wewnętrzna (praca z procesami),
mile widziana znajomość języka angielskiego,
inicjatywa i zdolność do generowania nowych rozwiązań,
zaangażowanie i odpowiedzialności.
Oferujemy:
pracę w nowoczesnym zakładzie z dużym potencjałem rozwoju,
szkolenia i wsparcie doświadczonej kadry,
możliwość korzystania z bogatego pakietu socjalnego,
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór i koordynacja procesu zamknięcia miesiąca: weryfikacja i kontrola zapisów księgowych, ustalanie elementów wyniku finansowego, wyliczanie rezerw. Udział w procesie planowania finansowego (prognozy, budżet)....
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Rekrutacja: zdalna. Model pracy: hybrydowy (możliwość pracy zdalnej). Zakres zadań: Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach...