ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Rekrutacja: zdalna. Model pracy: hybrydowy (możliwość pracy zdalnej). Zakres zadań: Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Specjalista ds. raportowania
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: SDR/14/07/2016/WRC/JL
Opis stanowiska: - Przygotowywanie raportów finansowych i jakościowych dla kadry managerskiej - Zbieranie danych i ich komponentów od kluczowych dostawców, przetwarzanie ich i tworzenie raportów - kontrola jakości danych - Współpraca z interesariuszami w celu modyfikacji szablonów i raportów - Współpraca z zespołem w celu rozwoju nowych raportów - Praca w zgodzie z korporacyjnymi procedurami
Nasze wymagania: - Wykształcenie wyższe - Około 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze raportowania - Dobra znajomość j. angielskiego (poziom B2/C1) - Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point) - Doświadczenie w pracy z narzędziami BI (Crystal Reports, Business Objects, OBIEE) - mile widziane - Wysoko rozwinięte zdolności analityczne - Dokładność, sumienność
Oferujemy: - Umowę o pracę - Atrakcyjne wynagrodzenie - Kartę sportową i pakiet prywatnej opieki medycznej - Pracę w międzynarodowym środowisku
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego; Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do...
JOBO Europe Sp. z o.o.Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), pod warszawskimi Jankami
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki: Nadzór procesów logistycznych; Organizacja transportu i związanej z tym dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obiegu i kontroli dokumentów; Przygotowanie raportów, zestawień, statystyk i analiz; Codzienny kontakt w j. angielskim; Wymagania: Doświadczenie w...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Rekrutacja: zdalna. Model pracy: hybrydowy (możliwość pracy zdalnej). Zakres zadań: Analiza przedwdrożeniowa [uczestnictwo w projektach i realizowanie zadań związanych z wdrożeniami i utrzymaniem systemu Teta HR, w tym udział w pracach...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;