Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka / Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. sprawozdawczości

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
  • Asystent w Dziale Technicznym

    KO-RA SP. Z O.O.   Warszawa, ul. Perzyńskiego 12    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
  • Specjalista ds. Raportowania Niefinansowego

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
  • Specjalista ds. Raportowania Niefinansowego

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
  • Specjalista ds. Raportowania Niefinansowego

    Holcim Polska S.A   Rudawa    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
  • Księgowa / Księgowy

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Asystent dyrektora ds. planowania

    ARINET sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. raportowania

Schenker Sp. z o.o.
Tarnowo Podgórne, Tarnowo Podgorne, Greater Poland
praca stacjonarna
1102 dni temu
Specjalista ds. raportowania
Miejsce pracy: Tarnowo Podgorne, Greater Poland
Nr ref.: 88993_1618812453

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:

  • Przygotowywanie raportów dla dedykowanych międzynarodowych klientów strategicznych oraz prezentowanie ich podczas telekonferencji,
  • Współpraca z innymi zespołami poprzez: zgłaszanie i wyjaśnianie raportowanych odchyleń i niezgodności, dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami,
  • Przygotowywanie i prowadzenie codziennych/cotygodniowych telekonferencji z klientami DB Schenker (w języku angielskim),
  • Udział w projektach wewnętrznych dotyczących procesu raportowania (inicjowanie i uczestniczenie).

Oczekiwania wobec kandydata:
  • Znajomość MS Excel na poziomie min. średniozaawansowanym (tabele przestawne, wykresy, formuły),
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2 (konieczność uczestniczenia i prowadzenia codziennych telekonferencji),
  • Analityczny sposób myślenia, zorientowanie na szczegóły,
  • Komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność współpracy z zespołami,
  • Dobra organizacja pracy, dotrzymywanie terminów i zobowiązań,
  • Orientacja na klienta.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość branży logistycznej, zaawansowana znajomość MS Excel.

Warunki zatrudnienia:

  • Miejsce pracy: Zbigniewa Romaszewskiego 18, 62-080 Tarnowo Podgórne.
  • Zorganizowany dojazd do pracy z Poznania do Tarnowa Podgórnego.

Kultura i rozwój:

  • Coroczne wydarzenia - Turniej Sportowy
  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń
  • Dofinansowanie nauki - kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy)
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka / Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. sprawozdawczości

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
  • Asystent w Dziale Technicznym

    KO-RA SP. Z O.O.   Warszawa, ul. Perzyńskiego 12    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
  • Specjalista ds. Raportowania Niefinansowego

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
  • Specjalista ds. Raportowania Niefinansowego

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
  • Specjalista ds. Raportowania Niefinansowego

    Holcim Polska S.A   Rudawa    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
  • Księgowa / Księgowy

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych; Analiza i weryfikacja sald kont rozliczeniowych z tytułu podatków (PIT, CIT, VAT), ubezpieczeń i wynagrodzeń; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Asystent dyrektora ds. planowania

    ARINET sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;