- Przygotowanie raportów aktywności i efektywności sprzedażowej dla potrzeb Pionu Sprzedaży;
- Raportowanie rozwoju sprzedaży oraz nowej sprzedaży w podziale na poszczególne obszary, klasy i kanały dystrybucji;
- Pomoc w administrowaniu i zarządzaniu CRM, szkolenie użytkowników z obsługi systemu CRM;
- Aktualizacja baz danych klientów, zbieranie informacji z kampanii, otoczenia i rynku dotyczących klientów;
- Aktywne zarządzanie dynamicznie zmieniającą się bazą danych;
- Poszukiwanie nowych, optymalnych źródeł informacji o rynku i klientach – przygotowywanie informacji zarządczej;
- Centralne zarządzanie Tabelą Opłat i Usług Dodatkowych, w szczególności kontrola odstępstw od TOUD (wybrane elementy strategiczne) oraz prowadzenie rejestru wprowadzanych odstępstw u klientów;
- Asystowania i konsulting przy tworzeniu nowych narzędzi dla Pionu Sprzedaży przez pozostałe Piony.
- Znajomość obsługi programu MS Excel na poziomie minimum średniozaawansowanym, w tym zdolność do tworzenia funkcji zagnieżdżonych i tabel przestawnych;
- Umiejętność czytelnego prezentowania danych za pomocą MS Power Point;
- Doświadczenie w pracy na dużych ilościach danych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie w pracy z QlickView i Power BI;
- Znajomość procesów logistyczno-transportowych (także systemów produkcyjnych);
- Znajomość procesów handlowych.
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia),
- Możliwość pracy w formie telepracy,
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Zielony Czas Pomagania, Świąteczny Czas Pomagania),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Chcesz wiedzieć więcej?
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za raportowanie pracy Pionu Sprzedaży w Polsce i całym klastrze północno-wschodnim, efektywności, realizacji KPI i planów budżetowych. Wykonywanie Twoich zadań będzie opierało się na wykorzystaniu MS Excel i PowerPoint oraz CRM Sales Cloud i innych platform wspomagających zarządzanie raportowaniem. Zespół, do którego aplikujesz znajduje się w strukturach Pionu Sprzedaży.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!