Najnowsze oferty pracy

  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Opole    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pomocnik Mechanika / Mechanik w Dziale Reklamacji

    OPOLTRANS Spółka z o.o.   Opole, (Centrala)    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: Praca na serwisie przy weryfikacji i rozpatrywaniu reklamacji; Monitorowanie procesu przebiegu reklamacji; Raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Nysa Pracownik Działu Reklamacji Nysa
Specjalista ds. Reklamacji [Rekrutacja online]

Specjalista ds. Reklamacji [Rekrutacja online]

ZPHU Alsecco Sp. z o.o.
Nysa, Nysa, Opole
praca stacjonarna
rekrutacja online
1375 dni temu
Specjalista ds. Reklamacji [Rekrutacja online]
Miejsce pracy: Nysa, Opole
U nas znajdziesz tylko przejrzyste zadania:
  • Rozpatrywanie reklamacji Klientów na rynku niemieckim
  • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów
  • Proponowanie polubownych rozwiązań w sytuacjach spornych
  • Udzielanie informacji o przebiegu procesu reklamacyjnego
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta
  • Kontakt (telefoniczny, pisemny) z Klientem w zakresie realizacji reklamacji
  • Ścisła współpraca z innymi działami
Otwórz się na rozwój swojej kariery w Alsecco, jeśli:
  • Znasz język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie min. C1
  • Posiadasz doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji lub w obsłudze klienta
  • Jesteś odporny/a na stres
  • Lubisz pracę z ludźmi i jesteś komunikatywny/a
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy to Twoje drugie imię
Zobacz więcej i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Bilety na wydarzenia kulturalne
  • Parking rowerowy i samochodowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atrakcyjne zarobki
  • Bony na święta
  • Fundusz socjalny
  • Wspólne inicjatywy (drzewko marzeń, drużyna piłkarska)
U nas znajdziesz tylko przejrzyste zadania:
  • Rozpatrywanie reklamacji Klientów na rynku niemieckim
  • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów
  • Proponowanie polubownych rozwiązań w sytuacjach spornych
  • Udzielanie informacji o przebiegu procesu reklamacyjnego
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta
  • Kontakt (telefoniczny, pisemny) z Klientem w zakresie realizacji reklamacji
  • Ścisła współpraca z innymi działami
Otwórz się na rozwój swojej kariery w Alsecco, jeśli:
  • Znasz język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie min. C1
  • Posiadasz doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji lub w obsłudze klienta
  • Jesteś odporny/a na stres
  • Lubisz pracę z ludźmi i jesteś komunikatywny/a
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy to Twoje drugie imię
Zobacz więcej i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Bilety na wydarzenia kulturalne
  • Parking rowerowy i samochodowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Atrakcyjne zarobki
  • Bony na święta
  • Fundusz socjalny
  • Wspólne inicjatywy (drzewko marzeń, drużyna piłkarska)
Do przesłanej oferty prosimy o dodanie następującej informacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ZPHU Alsecco Sp. z o.o. z siedzibą w Nysie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zastrzegamy sobie prawo do rozmowy jedynie z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Opole    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pomocnik Mechanika / Mechanik w Dziale Reklamacji

    OPOLTRANS Spółka z o.o.   Opole, (Centrala)    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: Praca na serwisie przy weryfikacji i rozpatrywaniu reklamacji; Monitorowanie procesu przebiegu reklamacji; Raportowanie zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   opolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...