Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji i Koordynacji Serwisu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji Technicznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
  • Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji - wózki widłowe

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
283 dni temu

Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie projektów zasilania rezerwowego, kogeneracji, modułów energetycznych stosowanych w przemyśle energetycznym, kolejowym czy morskim przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii firmy CATERPILLAR®.

 

Jesteśmy wyłącznym przedstawiciel koncernu CATERPILLAR® w Polsce w zakresie sprzedaży i serwisu zespołów prądotwórczych i silników przemysłowych.

Obecnie poszukujemy pracownika do Działu Projektów i Realizacji na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji

Biuro: Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego,
  • Bogaty pakiet socjalny – opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, fundusz oszczędnościowy, kartę MultiSport, karta lunchowa,
  • Szkolenia branżowe, możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę w przyjaznym zespole ekspertów w swojej dziedzinie.
Zakres obowiązków:
  • Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim
  • Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym
Wymagania wobec kandydatów:
  • Wykształcenie co najmniej średnie, wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem (budowa maszyn, automatyka),
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z gwarancjami będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności analityczne, skrupulatność, sumienność,
  • Znajomość MS Office,
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Dobra znajomość języka angielskiego, w tym technicznego – warunek konieczny.

W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”

Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

1. Administratorem danych osobowych jest Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. z siedzibą w Izabelinie-Dziekanówku Modlińska 11, 05-092 Łomianki („Administrator”).
2. Może się Pani/Pan z nami skontaktować pisząc na w/w adres pocztą tradycyjną lub wysyłając maila na adres rezygnacja@b-m.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będę w celu:
4. przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz
5. w celu udziału w przyszłych procedurach rekrutacyjnych mających miejsce w ciągu 2 lat od dnia przesłania CV, w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana na takie przetwarzanie zgody,
6. w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenie, ustalenie roszczeń.
7. Podstawą prawną dla przetwarzania danych są:
8. przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej k.p.) w zakresie danych wskazanych w art. 221 1 k.p. (tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) (art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz
9. zgoda w zakresie pozostałych danych przesyłanych przez Panią/Pana tj. w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 1 k.p. oraz na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

Przesłanie do nas CV zawierającego dane w zakresie szerszym niż wynikające z art. 221 § 1  k.p. postrzegamy jako wyrażenie przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie przez nas tych danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
1. realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, jakim jest dokumentowanie i przechowywanie informacji w celu obrony przed roszczeniami pracownika lub dochodzenie, ustalenie roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
2. Podanie danych osobowych, o których mowa w art. 22(1) § 1 p. jest przewidziane przepisami prawa. Ich niepodanie spowoduje niemożność rozpatrywania Pani/Pana kandydatury na oferowane stanowisko. Podanie danych osobowych w szerszym zakresie jest dobrowolne i pozostanie bez wpływu na możliwość udziału w rekrutacji i rozpatrzenia Pani/Pana oferty.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są spółki z grupy Monnoyeur, a także firmy świadczące na rzecz Administratora usługi w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wspierające procesy rekrutacyjne.
4. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania rekrutacji, a po tym okresie przez czas 2 lat od zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym brał Pan/Pani udział.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
7. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę),
8. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
11. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane mogą być przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora i odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
 

Poznaj

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR®- najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
W Polsce jesteśmy liderem rynku.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

 

Podobne oferty

  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    9 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji i Koordynacji Serwisu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
  • Asystent / Asystentka ds. Gwarancji Technicznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
  • Pracownik Serwisu i Obsługi Reklamacji

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji - wózki widłowe

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.