starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy; uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz; wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Opis stanowiska Opracowywanie raportów finansowych oraz analiz wspierających procesy decyzyjne. Uczestnictwo w przygotowywaniu budżetów, prognoz i analiz odchyleń. Analiza danych finansowych i operacyjnych przy użyciu narzędzi BI oraz baz danych. Rozwój i automatyzacja narzędzi raportowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania; Forma współpracy: umowa o pracę; Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu; Branża: produkcyjno-handlowa; Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN; O firmie Prowadzimy rekrutację dla polskiej firmy produkcyjnej o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
LoboHR jest agencją rekrutacyjną, która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Rekrutacji IT
Miejsce pracy:Gdynia
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska z branży IT
aktywne wyszukiwanie Kandydatów
wykorzystywanie nowoczesnych metod dotarcia do kandydatów
kontakt z klientem, weryfikacja wymagań wobec kandydatów
zarządzanie relacjami z klientami i kandydatami w trakcie trwania całego procesu rekrutacji
Wymagania:
minimum pół roku doświadczenia zawodowego w samodzielnym prowadzeniu
rekrutacji na stanowiska z branży IT
dobra znajomość rynku pracy IT oraz doskonałe rozeznanie w technologiach IT
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy; uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz; wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Opis stanowiska Opracowywanie raportów finansowych oraz analiz wspierających procesy decyzyjne. Uczestnictwo w przygotowywaniu budżetów, prognoz i analiz odchyleń. Analiza danych finansowych i operacyjnych przy użyciu narzędzi BI oraz baz danych. Rozwój i automatyzacja narzędzi raportowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania; Forma współpracy: umowa o pracę; Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu; Branża: produkcyjno-handlowa; Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN; O firmie Prowadzimy rekrutację dla polskiej firmy produkcyjnej o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...