Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, gdzie dobra atmosfera pracy jest równie ważna jak profesjonalizm?
Po prostu do nas dołącz…
Britenet to prawie dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; 300 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 4 oddziałach w Polsce.
Zobacz co się u nas dzieje na:
https://pl-pl.facebook.com/BriteNet
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatną opiekę medyczną
-
BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażoną kuchnię, całkiem niezłą kawę:) i przede wszystkim świetną atmosferę pracy
-
AKTYWNOŚĆ: Kartę Multisport oraz grupy sportowe (tak, tak, nie tylko komputery nam w głowie...)
-
ELASTYCZNOŚĆ, m.in. zmienne godziny pracy
-
ROZRYWKA: liczne wyjazdy integracyjne, regularne piwne WyPADy
-
ROZWÓJ: sponsoring certyfikatów, nauka j. angielskiego
-
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (znajomość branży IT mile widziana)
-
Wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, ZZL, zarządzanie lub socjologia
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
-
Doświadczenie na stanowisku administracyjnym
-
Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
-
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i współpracy z Klientem (również międzynarodowym)
-
Prowadzenie całościowych rekrutacji specjalistów z branży IT
-
Pełna koordynacja procesów rekrutacyjnych
-
Aktywne budowanie bazy kandydatów
-
Prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
-
Udział w tworzeniu i rozwoju strategii rekrutacyjnej firmy
-
Współpraca z biurami karier, urzędami pracy, kołami naukowymi oraz udział w targach pracy
-
Rzetelna aktualizacja danych w systemach informatycznych wspomagających rekrutację
-
Wsparcie prac w obszarze HR i administracji, prowadzenie lokalnego biura firmy