Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. relacji z klientem Warszawa
Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych

Auto Fus Group sp. J.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
239 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Auto Fus Group poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. relacji z klientami marek luksusowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • budowanie trwałego kontaktu oraz utrzymywanie relacji z Klientami marek luksusowych,
  • analiza zapotrzebowania Klientów,
  • organizacja eventów dla Klientów,
  • ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz aftersales,
  • dbanie o relacje pomiędzy Klientem a dealerem,
  • zapewnienie wysokiej kultury jakości obsługi.
Wymagania
  • doświadczenie w obsłudze Klienta marek luksusowych – mile widziane,
  • znajomość rynku samochodów,
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • komunikatywność i otwartość na Klienta oraz jego potrzeby,
  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu Office, biegła obsługa komputera,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymagana.
Oferujemy
  • pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o wynik,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Auto Fus Group,
  • pakiet opieki medycznej,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • kartę sportową,
  • dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS.
 

Poznaj

Auto Fus Group

Firma AUTO FUS to firma z wieloletnimi tradycjami i obecnie jeden z największych Dealerów marki BMW w Polsce. Nasza firma została wybudowana na powierzchni 14.500 m. kw. mieszczą się na niej dwa salony sprzedaży samochodów (osobny dla samochodów nowych i używanych) oraz autoryzowany serwis.

Od salonu BMW można oczekiwać więcej niż wspaniałych samochodów, porad ekspertów oraz perfekcyjnej obsługi klienta. Nasi eksperci oferują Ci indywidualne konsultacje i uczucie, że traktują Twoje życzenia osobiście. Filozofia ta stoi w naszym salonie na pierwszym miejscu: tutaj, każdy klient jest osobą o kluczowym znaczeniu dla całego zespołu, dlatego cały zespół daje od siebie najwięcej. Jedynym naszym celem jest Państwa zadowolenie.

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...