Specjalista ds. retencji klientów
Biuro Zarządzania Segmentem Klientów Detalicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/247/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Wypracowywanie i realizacja strategii biznesowej w ramach programów retencyjnych (proaktywnych i reaktywnych)
- Działania zwiększające wzrost satysfakcji i lojalności klientów
- Inicjacja, nadzór i koordynacja działań w ramach programów retencyjnych w różnych kanałach komunikacji (m.in. w Contact Center)
- Identyfikacja najlepszych praktyk rynkowych w obszarze budowania lojalności klientów
- Systematyczna analiza i ocena wyników działań retencyjnych
- Rozwój narzędzi CRM operacyjnego wspierających proces retencji klientów
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku 2-5 lat
- Wiedza z zakresu opracowywania modeli zachowań Klienta, segmentacji Klientów, skłonności zakupowych oraz modeli przewidujących rezygnację z usług Banku
- Doświadczenie w obsłudze klientów detalicznych
- Umiejętność tworzenia baz danych, analizy i interpretacji danych
- Umiejętność pracy w zespole i orientacji na klienta
- Proaktywna postawa i zaangażowanie
- Znajomość zagadnień i trendów Customer Experience
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość pakietu MS Office