Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
MISJA sprawdzanie poprawności faktur; wystawianie i wysyłanie faktur korygujących; uzgadnianie kont polskich i zagranicznych z jednostką zewnętrzną; wyjaśnianie mailowe i telefoniczne reklamacji; windykacja polska i zagraniczna; wysyłanie zestawień do kontrahentów polskich i zagranicznych;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Podstawowe obowiązki: Planowanie, w tym w szczególności: koordynacja prac i przygotowywanie materiałów do projektu budżetu państwa we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi CUPT, opracowanie materiałów do Wieloletniego Planu Finansowego Państwa we współpracy z...
Główne zadania: Odpowiedzialność za prowadzenie projektu pomocy technicznej, Ocena kwalifikowalności wydatków oraz przygotowywanie opisów do dokumentów w zakresie kwalifikowalności wydatków w projekcie, Kontrola wydatków w projekcie z obowiązującymi limitami, Kontrola zaciągniętych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; bieżąca ewidencja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymi; rozliczanie delegacji / wydatków pracowniczych; analiza oraz uzgadnianie kont; udział w...
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
EPCM Executive Search
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1123 dni temu
Międzynarodowa firma inwestująca w branży Nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Rozliczeń Najemców/ Property Fianance Specialist. Dana osoba będzie odpowiedzialna za obsługę finansową najemców, a przede wszystkim za wystawianie faktur, sporządzanie rozliczeń i zestawień oraz raportów finansowych dla właściciela.
Świetnie jeżeli masz doświadczenie w Real Estate na podobnym stanowisku, jednak nie jest ono wymagane. Na tym stanowisku masz możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowego inwestora w branży Nieruchomości.
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
Wystawianie faktur, sporządzanie zestawień i rozliczeń dla najemców;
Analiza umów najmu, wprowadzanie danych z umów do systemu finansowego;
Sporządzanie raportów finansowych dla właścicieli nieruchomości;
Kontrola akceptacji faktur kosztowych, realizacja płatności zgodnie z ustalonymi procedurami;
Księgowanie płatności od najemców, windykacja należności;
Uzgadnianie sald należności i zobowiązań przy współpracy z działami księgowymi klientów.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (dział Księgowości lub Finansowy);
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub status studenta ostatnich lat;
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
Zaangażowanie, dociekliwość, skrupulatność;
Umiejętność analizy dokumentów.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub kontrakt B2B dla zainteresowanych);
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport;
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
MISJA sprawdzanie poprawności faktur; wystawianie i wysyłanie faktur korygujących; uzgadnianie kont polskich i zagranicznych z jednostką zewnętrzną; wyjaśnianie mailowe i telefoniczne reklamacji; windykacja polska i zagraniczna; wysyłanie zestawień do kontrahentów polskich i zagranicznych;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Podstawowe obowiązki: Planowanie, w tym w szczególności: koordynacja prac i przygotowywanie materiałów do projektu budżetu państwa we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi CUPT, opracowanie materiałów do Wieloletniego Planu Finansowego Państwa we współpracy z...
Główne zadania: Odpowiedzialność za prowadzenie projektu pomocy technicznej, Ocena kwalifikowalności wydatków oraz przygotowywanie opisów do dokumentów w zakresie kwalifikowalności wydatków w projekcie, Kontrola wydatków w projekcie z obowiązującymi limitami, Kontrola zaciągniętych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy; Wsparcie przy ewidencji środków trwałych; Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości; Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów; Wsparcie w przygotowywaniu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; bieżąca ewidencja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymi; rozliczanie delegacji / wydatków pracowniczych; analiza oraz uzgadnianie kont; udział w...