Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; bieżąca ewidencja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymi; rozliczanie delegacji / wydatków pracowniczych; analiza oraz uzgadnianie kont; udział w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych; Udział w przygotowaniu raportów i zestawień; Wspieranie zespołu poprzez usprawnianie procesów księgowych; Uczestniczenie w procesach zamknięcia miesiąca i roku.
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
EPCM Executive Search
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1107 dni temu
Międzynarodowa firma inwestująca w branży Nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Rozliczeń Najemców/ Property Fianance Specialist. Dana osoba będzie odpowiedzialna za obsługę finansową najemców, a przede wszystkim za wystawianie faktur, sporządzanie rozliczeń i zestawień oraz raportów finansowych dla właściciela.
Świetnie jeżeli masz doświadczenie w Real Estate na podobnym stanowisku, jednak nie jest ono wymagane. Na tym stanowisku masz możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowego inwestora w branży Nieruchomości.
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
Wystawianie faktur, sporządzanie zestawień i rozliczeń dla najemców;
Analiza umów najmu, wprowadzanie danych z umów do systemu finansowego;
Sporządzanie raportów finansowych dla właścicieli nieruchomości;
Kontrola akceptacji faktur kosztowych, realizacja płatności zgodnie z ustalonymi procedurami;
Księgowanie płatności od najemców, windykacja należności;
Uzgadnianie sald należności i zobowiązań przy współpracy z działami księgowymi klientów.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (dział Księgowości lub Finansowy);
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub status studenta ostatnich lat;
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
Zaangażowanie, dociekliwość, skrupulatność;
Umiejętność analizy dokumentów.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub kontrakt B2B dla zainteresowanych);
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; bieżąca ewidencja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymi; rozliczanie delegacji / wydatków pracowniczych; analiza oraz uzgadnianie kont; udział w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych; Udział w przygotowaniu raportów i zestawień; Wspieranie zespołu poprzez usprawnianie procesów księgowych; Uczestniczenie w procesach zamknięcia miesiąca i roku.
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...