ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
MISJA sprawdzanie poprawności faktur; wystawianie i wysyłanie faktur korygujących; uzgadnianie kont polskich i zagranicznych z jednostką zewnętrzną; wyjaśnianie mailowe i telefoniczne reklamacji; windykacja polska i zagraniczna; wysyłanie zestawień do kontrahentów polskich i zagranicznych;...
PGE Obrót S.A.Warszawa, Marsa 95
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze...
PGE Obrót S.A.Pruszków, Waryńskiego 4/6
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze...
PGE Obrót S.A.Wyszków, Pułtuska 116
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów krajowych z PFRON i/lub Ministerstwo Sportu i Turystyki. Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych. Współpraca z koordynatorem zespołu oraz całym biznesem - działem centralnych. zakupów, placówkami medycznymi - w celu zapewnienia terminowej...
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
EPCM Executive Search
Warszawa
specjalista (mid)
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
982 dni temu
Międzynarodowa firma inwestująca w branży Nieruchomości poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Rozliczeń Najemców/ Property Fianance Specialist. Dana osoba będzie odpowiedzialna za obsługę finansową najemców, a przede wszystkim za wystawianie faktur, sporządzanie rozliczeń i zestawień oraz raportów finansowych dla właściciela.
Świetnie jeżeli masz doświadczenie w Real Estate na podobnym stanowisku, jednak nie jest ono wymagane. Na tym stanowisku masz możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowego inwestora w branży Nieruchomości.
Specjalista ds. Rozliczeń Najemców / Property Finance Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
Wystawianie faktur, sporządzanie zestawień i rozliczeń dla najemców;
Analiza umów najmu, wprowadzanie danych z umów do systemu finansowego;
Sporządzanie raportów finansowych dla właścicieli nieruchomości;
Kontrola akceptacji faktur kosztowych, realizacja płatności zgodnie z ustalonymi procedurami;
Księgowanie płatności od najemców, windykacja należności;
Uzgadnianie sald należności i zobowiązań przy współpracy z działami księgowymi klientów.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (dział Księgowości lub Finansowy);
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub status studenta ostatnich lat;
Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
Zaangażowanie, dociekliwość, skrupulatność;
Umiejętność analizy dokumentów.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub kontrakt B2B dla zainteresowanych);
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport;
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
MISJA sprawdzanie poprawności faktur; wystawianie i wysyłanie faktur korygujących; uzgadnianie kont polskich i zagranicznych z jednostką zewnętrzną; wyjaśnianie mailowe i telefoniczne reklamacji; windykacja polska i zagraniczna; wysyłanie zestawień do kontrahentów polskich i zagranicznych;...
PGE Obrót S.A.Warszawa, Marsa 95
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze...
PGE Obrót S.A.Pruszków, Waryńskiego 4/6
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze...
PGE Obrót S.A.Wyszków, Pułtuska 116
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 dni
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, Współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, Realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów krajowych z PFRON i/lub Ministerstwo Sportu i Turystyki. Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych. Współpraca z koordynatorem zespołu oraz całym biznesem - działem centralnych. zakupów, placówkami medycznymi - w celu zapewnienia terminowej...