Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Specjalista ds. rozliczeń W Zespole Rozliczeń Inwestycji i Zarządzania Projektami
Specjalista ds. rozliczeń W Zespole Rozliczeń Inwestycji i Zarządzania Projektami
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
937 dni temu
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Firma działająca w obszarze zarządzania
i gospodarowania wrocławskim zasobem komunalnym
W związku z planowanymi inwestycjami oraz z pracami remontowymi poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń W Zespole Rozliczeń Inwestycji i Zarządzania Projektami
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania:
wykształcenie wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia – preferowane ekonomiczne, finansowe lub techniczne,
doświadczenie - minimum 1 rok na podobnym stanowisku,
biegła obsługa MS Office (WORD, EXCEL),
znajomość programów umożliwiających pozyskanie środków na dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, tj. przede wszystkim z Funduszy Europejskich oraz uczestnictwo przy realizacji dofinansowanych inwestycji będzie dodatkowym atutem.
Opis stanowiska:
planowanie i prowadzenie ewidencji wydatków inwestycyjnych,
prowadzenie zestawienia środków przyznanych na realizację zadań i wykazu umów zawartych na roboty, dostawy i usługi,
opracowywanie informacji, harmonogramów i zestawień dotyczących planu inwestycji oraz stanu ich realizacji, w tym przekazywanie danych do sprawozdań,
monitorowanie realizacji inwestycji pod względem rzeczowym i finansowym,
inicjowanie zmian w planie wydatków inwestycyjnych,
weryfikacja dokumentów finansowych niezbędnych do prawidłowego rozliczenia inwestycji,
współpraca z Zespołem ds. Zarządzania Budżetem gminy WM,
prowadzenie bieżącej korespondencji.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...