Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
6 dni
Główne zadania: Pozyskiwanie danych do wystawienia tytułów wykonawczych oraz ich wystawianie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania egzekucyjnego na podstawie przekazanych ostatecznych decyzji administracyjnych; Prowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymi oraz z zobowiązanymi w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym...
W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych; Udział w przygotowaniu raportów i zestawień; Wspieranie zespołu poprzez usprawnianie procesów księgowych; Uczestniczenie w procesach zamknięcia miesiąca i roku.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku rozpoczęciem kontraktu kolejowego - przebudowa Dworca Zachodniego w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami kontraktu, wymaganiami proceduralnymi, warunkami umowy,
sporządzanie zapytań ofertowych,
przygotowanie kart obmiarów,
przygotowanie dokumentacji do rozliczenia,
przygotowanie przejściowych świadectw płatności,
przygotowanie zamówień materiałów oraz usług zgodnie z procedurami wewnętrznymi.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego budowlanego,
minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
pasji oraz prawdziwego zainteresowania branżą.
Co możemy Ci zaoferować?
system premiowy
dzień wolny w urodziny
ubezpieczenie na życie
prywatna opieka medyczna
sekcje sportowe
kursy językowe
szkolenia dla pracowników
wolontariat pracowniczy
wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
specjalista mid / senior umowa na zastępstwo pełny etat
6 dni
Główne zadania: Pozyskiwanie danych do wystawienia tytułów wykonawczych oraz ich wystawianie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania egzekucyjnego na podstawie przekazanych ostatecznych decyzji administracyjnych; Prowadzenie korespondencji z organami egzekucyjnymi oraz z zobowiązanymi w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym...
W naszym zespole na co dzień: uczestniczysz w sporządzaniu raportów z zakresu rozliczeń i reklamacji kartowych, pomagasz przeprowadzać analizę reklamacji kartowych, bierzesz udział w projektach dotyczących obszaru rozliczeń produktów kartowych i mobilnych, wspierasz proces rozliczeń...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Uzgadnianie sald analitycznych i syntetycznych; Udział w przygotowaniu raportów i zestawień; Wspieranie zespołu poprzez usprawnianie procesów księgowych; Uczestniczenie w procesach zamknięcia miesiąca i roku.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...