Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. rozliczeń
mFinanse S.A.
Łódź
specjalista (mid)
41 dni temu
Od nas dostaniesz:
  • kawa/herbata, napoje
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • elastyczny czas pracy
Specjalista ds. rozliczeń
miejsce pracy: Łódź
Potrzebne Ci będzie:
  • min. 2 letnie doświadczenie w obszarze rozliczeń, analiz
  • zaawansowana znajomość programów Microsoft Office
  • umiejętność analizowania danych, efektywnego raportowania, i rekomendowania rozwiązań
  • doświadczenie w codziennej współpracy z obszarem sprzedaży w zakresie warunków naliczania wynagrodzeń
  • dokładność, skrupulatność, rzetelność
  • zaangażowanie, komunikatywność
  • dobra organizacja pracy
Twoje zadania:
  • współpraca z siecią sprzedaży w zakresie rozliczeń
  • przygotowanie raportów na potrzeby Pionu Finansów oraz Sieci Sprzedaży, w zakresie wynagrodzeń oraz sprzedaży sieci sprzedaży
  • przygotowanie raportów ad hoc
  • współpracę przy rozwoju oraz wdrażaniu narzędzi IT, w obszarze usprawniania procesów rozliczeniowych Biura Rozliczeń
  • obsługa i kontrola dokumentów księgowych
  • współpraca z jednostkami spółki w celu uzgodnienia danych finansowych
Od nas dostaniesz:
  • kawa/herbata, napoje
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • elastyczny czas pracy

Poznaj

mFinanse S.A.

Dlaczego warto?

mFinanse, jest firmą pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego, należącą do Grupy mBanku. Prowadzimy blisko 160 placówek na terenie całej Polski, z czego 135 mKiosków mBanku, w których pracuje prawie 500 pracowników. Celem mFinanse jest profesjonalna obsługa w zakresie m.in. produktów kredytowych, ubezpieczeniowych i oszczędnościowych. By to osiągnąć, stawiamy na ciągły rozwój naszych pracowników, bo to dzięki ich chęciom i zaangażowaniu, jesteśmy jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. mFinanse tworzą Ludzie, których pasją jest szeroko rozumiana sprzedaż produktów finansowych. Pod tym sformułowaniem kryje się pozyskiwanie Klientów, badanie potrzeb, pomoc w wyborze najlepszego produktu spełniającego oczekiwania Klienta, przyjęcie wniosku i dopełnienie niezbędnych formalności związanych z podpisaniem dokumentów przez Klienta, a także zarządzanie sprzedażą, motywowanie zespołu i kreatywność w podejmowaniu codziennych wyzwań. Jeśli chcesz stać się częścią Grupy mBanku – koniecznie dołącz do nas.

Proces rekrutacji

Krok Zapoznanie z aplikacjami i wybór kandydatów
Krok Zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną
Krok Rozmowa z bezpośrednim przełożonym
Krok Rozmowa z Dyrektorem Regionalnym
Krok Informacja zwrotna z wynikiem rekrutacji

Podobne oferty