Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami firmy; Zarządzanie lead generation i współpraca z agencjami reklamowymi (Google Ads, targetowanie) Tworzenie i publikacja treści na media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, Reels, YouTube)...
Specjalista ds. rozwoju biznesu kluczowych Klientów
Specjalista ds. rozwoju biznesu kluczowych Klientów
G Partner
Warszawa
praca stacjonarna
3907 dni temu
Pasjonujesz się w nowymi technologiami? Codziennie korzystasz z produktów Google? Jesteś ukierunkowany na pogłębianie wiedzy w zakresie mediów internetowych?
Kreatywność, otwartość na ludzi, umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku oraz dynamicznym zespole, jest opisem twoich cech?
Nasza propozycja pracy jest właśnie dla Ciebie!
W związku z rozwojem projektu dla naszego partnera - Google Polska, lidera branży internetowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. rozwoju biznesu kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
(Sprzedaż i wsparcie w zakresie kampanii Google AdWords)
Dołącz do naszego zespołu, a będziesz odpowiedzialny za:
Identyfikację i analizę potrzeb klientów w zakresie marketingu online
Opracowanie rozwiązań marketingowych z wykorzystaniem Google AdWords
Doradztwo w zakresie budowania i prowadzenia kampanii Google AdWords
Długoterminowe zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami w oparciu o zbudowane relacje
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w sprzedaży B2B i budowaniu relacji z klientami biznesowymi
Wykształcenia wyższego
Praktycznej znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych
Ukierunkowania na cel i osiąganie wyników
Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów, otwartości
Znajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjny system premiowy, oparty na mierzalnych wynikach
Szkolenia z zakresu narzędzi reklamy internetowej oraz umiejętności sprzedażowych
Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych zgodnych z celami firmy; Zarządzanie lead generation i współpraca z agencjami reklamowymi (Google Ads, targetowanie) Tworzenie i publikacja treści na media społecznościowe (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok, Reels, YouTube)...