- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Specjalista ds. rozwoju narzędzi wsparcia sprzedaży w bankowości korporacyjnej
Nasz zespół odpowiada za rozwój i administrację CRM-a i Bazy Wiedzy w pionie bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej mBanku.
Analizujemy, prototypujemy i badamy nowe funkcjonalności, testujemy je i wdrażamy, następnie komunikujemy zmiany i prowadzimy szkolenia.
Na co dzień blisko współpracujemy z siecią sprzedaży, jednostkami wsparcia biznesu oraz z zespołami IT.
Dołącz do Nas i odpowiadaj za:
- współpracę z jednostkami biznesowymi, aby zapewnić bieżące wsparcie w zakresie wdrażanych funkcji
- wspieranie użytkowników w zakresie systemu CRM, poprzez obsługę zgłoszeń od użytkowników w zakresie aplikacji CRM i Bazy Wiedzy
- przygotowywanie i opracowywanie zasad monitorowania funkcjonalności w systemach
- współpracę w zakresie monitorowania aktywności i wykorzystania wdrażanych funkcjonalności w CRM, monitorowania jakości danych w systemie, realizowania testów regresyjnych systemu CRM, zapewnienia bieżącej obsługi systemu
- współpracę z zespołem rozwojowym IT i wdrażanie zmian zgodnie z założeniami zwinnych metod zarządzania
- opracowywanie wymagań funkcjonalnych
- monitoring, raportowanie i wspieranie prac wdrożeniowych
- tworzenie i utrzymywanie dokumentacji projektowej i funkcjonalnej dla systemów w zakresie wdrażanych rozwiązań
- współpracę z zespołem IT w zakresie błędów systemowych: zgłaszanie błędów, testów i akceptacji poprawek
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli cechują Cię:
- umiejętność swobodnego korzystania z SQL / SQL Oracle w zakresie pisania zapytań
- umiejętność swobodnego korzystania z: JIRA, Confluence
- umiejętność analitycznego myślenia i doświadczenie w zakresie prowadzenia analiz biznesowych / systemowych
- umiejętność przełożenia założeń biznesowych na konkretne warunki systemowe oraz rozumienie wymogów biznesowych
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne: uważnie słuchasz, chętnie przyjmujesz i dajesz feedback, szybko nawiązujesz dobre relacje
- masz podstawową wiedzę nt. procesu wytwórczego oprogramowania,
- masz doświadczenie we współpracy z IT
- masz doświadczenie w pracy z dokumentacją biznesową i funkcjonalną
- umiejętność planowania, raportowania i dokumentowania swojej pracy
- otwartość i chęć do nauki nowych narzędzi wspierających proces wytwórczy oprogramowania
Dodatkowym atutem będą:
- formalne wykształcenie w kierunku inżynierii oprogramowania (analiza procesów biznesowych) lub data mining
- podstawowa wiedza nt. eksploatacji i parametryzacji systemów klasy enterprise np: CRM
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera