Biuro operacyjne: do ustalenia
Forma współpracy: umowa o pracę na cały etat.
- Analiza trendów rynkowych oraz zyskowności sprzedaży;
- Przygotowywanie okresowych raportów w oparciu o analizy oraz dane sprzedażowe i statystyczne;
- Prognozowanie trendów w oparciu o dostępne dane statystyczne;
- Opracowanie graficzne wyników oraz analiz sprzedażowych;
- Uczestnictwo w procesie planowania marketingowego;
- Wsparcie w procesie przygotowania strategii produktowych;
- Uczestnictwo w badaniach rynku;
- Udział w przygotowaniu komunikacji marketingowej;
- Wsparcie w procesie kreowania polityki handlowej;
- Wsparcie w realizacji projektów dot. narzędzi wspierających sprzedaż;
- Administrowanie wewnętrznymi systemami wspierającymi sprzedaż;
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, marketing, zarządzanie lub pokrewne)
- Doświadczenie w pracy z bazami danych;
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami CRM, Power BI
- Umiejętność syntetycznej prezentacji wyników i analiz;
- Pakiet MS Office, bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych Excel;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobre zdolności analityczne;
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne i zdolność organizacji pracy;
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów;
- Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu;
- Współpracę na podstawie umowy o pracę (docelowo umowa na czas nieokreślony);
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika- BHP to nasz priorytet!
- Wynagrodzenie płacone na czas;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki, dodatkowy dzień wolny dla rodzica, dofinansowanie do pracowniczych klubów sportowych etc.
- Odpowiednie narzędzia do realizacji zadań: laptop, telefon.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany szczegółami- prześlij swoje CV, chętnie opowiemy więcej na temat projektów
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania