SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
-
wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie rozwoju usług środowiskowych
-
analiza rynku i definiowanie kierunków rozwoju
-
wyjazdy terenowe
-
bezpośredni kontakt z klientem
-
kontakt z organami administracji publicznej
-
prelekcje na konferencjach i sympozjach
-
wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne
-
minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
doświadczenie w tworzeniu opracowań środowiskowych
-
znajomość obowiązujących aktów prawnych z zakresu ochrony środowiska
-
znajomość rynku w zakresie usług środowiskowych
-
doświadczenie w sprzedaży usług środowiskowych
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
prawo jazdy kategorii B, czynne
-
dobra obsługa komputera, przede wszystkim w zakresie pakietu MS Office
-
dyspozycyjność
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
