Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w sprzedaży...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Konsultant / Konsultantka ds. relacji z klientem

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    nawiązujesz rozmowy telefoniczne z klientami, aby poznać ich opinie o zakupionych produktach, przekazujesz informacje o aktualnych ofertach i promocjach, zapisujesz istotne informacje w systemie, które pomagają w dalszej obsłudze klienta, dbasz o pozytywny wizerunek firmy i dobrą atmosferę w...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)

Novotel Warszawa Centrum
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
834 dni temu

Novotel Warszawa Centrum

Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)
Warszawa
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
  • Wysoko rozwinięte umiejętności  interpersonalne i komunikacyjne
  • Kreatywność i znajdowanie niestandardowych rozwiązań
  • Kompetencja do pracy w międzynarodowym środowisku
  • Sprawne porozumiewanie się za pomocą mediów społecznościowych
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
  • Efektywna organizacja czasu pracy
Twoja misja

Będziesz ambasadorem pobytu gości w hotelu, towarzysząc gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu w celu stworzenia i zagwarantowania doświadczenia wyjątkowej jakości usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Twoją misją będzie również nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody. Zarządzanie e-reputacją hotelu oraz odpowiedzialność za udzielanie odpowiedzi na recenzje, ankiety i posty zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Realizowanie polityki i efektywnej strategii social media w hotelu. Współkreowanie społecznej obecności i wizerunku hoteli w mediach społecznościowych po przez rozwijanie i zwiększenie ruchu kanałów internetowych oraz zbudowania pozytywnych relacji z obecnymi klientami.​

Jak o ciebie zadbamy
  • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
  • Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Dlaczego warto pracować z nami?
Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.

Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.

Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!

Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!

#BELIMITLESS
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w sprzedaży...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Konsultant / Konsultantka ds. relacji z klientem

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    nawiązujesz rozmowy telefoniczne z klientami, aby poznać ich opinie o zakupionych produktach, przekazujesz informacje o aktualnych ofertach i promocjach, zapisujesz istotne informacje w systemie, które pomagają w dalszej obsłudze klienta, dbasz o pozytywny wizerunek firmy i dobrą atmosferę w...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...