Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista ds. obsługi Użytkownika

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    1 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    2 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    4 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    4 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)

ibis Styles Warszawa Centrum
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
521 dni temu

ibis Styles Warszawa Centrum

Specjalista ds. Satysfakcji Gości (K/M)
Warszawa
Twój zakres obowiązków

Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie czasu gości i zachęcanie ich do uczestnictwa w proponowanych aktywnościach. Budowanie wraz z pozostałymi członkami zespołu atmosfery zadowolenia i wygody.

Nasze wymagania
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta / gościa
  • Lubisz kontakt z ludźmi, wiesz jak nawiązywać i podtrzymywać relacje
  • Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i wiesz jak efektywnie z nich korzystać
  • Jesteś kreatywny/a i potrafisz znajdować niestandardowe, spersonalizowane rozwiązania
  • Znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Potrafisz bardzo dobrze zorganizować własną pracę
  • Chcesz się rozwijać
  • Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
To oferujemy
  • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty
  • Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport
Dlaczego warto pracować z nami?
Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.

Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.

Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!

Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!

#BELIMITLESS
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Obsługa Użytkowników (telefon, czat, e-mail) z zachowaniem wysokich standardów jakości. Weryfikacja wybranych rozmów i maili innych specjalistów w ramach monitorowania jakości operacyjnej. Przygotowywanie prostych obserwacji jakościowych i...
  • Specjalista ds. obsługi Użytkownika

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    1 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    2 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    4 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Opiekun / Opiekunka Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu
    4 dni
    Budowanie relacji z klientami, Sprzedaż karnetów i produktów, Informowanie o promocjach i zajęciach, Wsparcie dla kierownictwa klubu, Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...