Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Szukasz wyzwań przy nowych projektach? Chciałbyś uczestniczyć przy wprowadzaniu nowych produktów i usług na rynek? Interesujesz się marketingiem internetowym? Chcesz uczestniczyć w rozwoju biznesu pracując z najlepszymi. Dołącz do nas.
HOTLAB.pl Sp. z o.o. poszukuje wyjątkowej osoby na stanowisko Specjalisty ds. SEO/SEM dla której konwersja jest misją.
Specjalista ds. SEO / SEM
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
pozycjonowanie stron
pozyskiwanie nowych źródeł ruchu na stronę internetową
tworzenie działań generujących konwersje sprzedażowe
współpraca z działem marketingu i sprzedaży w celu realizacji założonego planu
monitorowanie działań konkurencji
analiza ruchu użytkowników na stronach
przygotowywanie i realizowanie kampanii reklamowych, w tym e-mailingowych, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego
Wymagania
Czego wymagamy:
zaangażowania i pasji
doświadczenia w obszarze SEO/SEM
znajomości aktualnych metod pozycjonowania
znajomości e-marketingu (m.in. AdWords, SEO, SEM, social media)
znajomości narzędzi Google (Analytics, AdWords, Webmaster Tools)
umiejętności analizowania i optymalizacji działań
kreatywności i dobrej organizacji pracy
umiejętności współpracy w zespole
Mile widziane ale nie kluczowe:
podstawowa umiejętność optymalizacji kodu strony internetowej
znajomość popularnych systemów CMS
Oferujemy
atrakcyjne warunki zatrudnienia
udział w ciekawych projektach
współpracę z doświadczonymi specjalistami
indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
pracę z ludźmi z pasją
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...