Cześć!
Chcesz się rozwijać u jednego z najlepszych pracodawców w Polsce? Zapraszamy Cię na pokład grupy Trans.eu – europejskiego lidera innowacyjnych rozwiązań IT dla biznesu
Nieustanny rozwój jest wpisany w nasze DNA. Jest on możliwy dzięki pasji i zaangażowaniu naszych ludzi – ponad 500 osób w 11 krajach Europy. Razem chcemy zmieniać branżę transportową na lepsze. I robić to po mistrzowsku.
Jeżeli chcesz się spełniać w zgodzie ze swoimi talentami, wdrażać odważne pomysły w życie i mieć przy tym mnóstwo frajdy, dołącz do nas!
Czy wiesz że…Trans.INFO to największy w Europie serwis informacyjny dla branży logistyczno – transportowej? Jesteśmy prekursorami łączącymi świat branży TSL i informacji. Trochę statystyk: publikacja newsów w aż 7 językach – to my! Aż 1 200 000 użytkowników z kilukanstu krajów swiata- to właśnie my. Na co jeszcze czekasz? Zanurz się w świat naszych Social Mediów i dołącz do Nas!
- Kształtowaniu wizerunku marki Trans.INFO oraz poszczególnych produktów spółki
- Budowaniu świadomośc konsumenckiej
- Znajomości naszych produktó ( fajnie jeśli wiesz, co sprzedajesz)
- Współtworzeniu strategii marketingowych i planów promocji ( ludzie lubią widzieć efekty)
- Tworzeniu i egzekucji kampanii marketingowych ( zwłaszcza w dobie internetu)
- Planowaniu, egzekucji i ewaluacji kampanii B2C dla takich produktów marki jak webinary i e-magazyn etc.
- Współpracy z działem sprzedaży oraz klientami Trans.INFO w zakresie planowania i obsługi kampanii reklamowych
- Tworzeniu i optymalizacja landing page’y
- Tworzeniu raportów z przeprowadzonych działań
- Obsłudze profili społecznościowych Trans.info: Facebook, Instagram, Linkedin (organic i paid)
- Znajomość takich narzędzi jak: Hubspot, Buffer, Sendgrid, Evenea, Google Docs, WordPress, Asana, Google Analytics (lub gotowość do szybkiego kursu obsługi tych narzędzi)
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Lekkie pióro i doświadczenie w tworzeniu treści
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego, min. C1
- Znajomość języka angielskiego, min. B2
- Zdolność analitycznego myślenia oraz przygotowywania raportów
- Doskonała i nieustannie aktualizowana orientacja w branżowych trendach i praktykach marketingowych
- Znajomość działania płatnych systemów reklamowych (Fb Ads, Linkedin ads)
- Znajomość branży transportowej
- Zaznajomienie ze światem kultury medialnej
- Karty Multisport
- Prywatnej opieki medycznej
- Codziennych, pysznych śniadań, ( kiedy tylko jesteś tylko w biurze)
- Eventów integrujących zespół
- Voucherów podarunkowych i bonów świątecznych
- Ośrodka wczasowego nad jeziorem do dyspozycji pracowników
- Jednorazowych dopłat do żłobka i przedszkola
- Możliwości uczestniczenia w kursie z j.angielskiego
- Możliwości brania udziału w zajęciach i sekcjach sportowych, organizowanych w firmie jak i poza nią
Zainteresowany/-a? Daj sobie szansę, złóż CV i do zobaczenia!