Specjalista ds. Sprzedaży i Komunikacji Online
Miejsce pracy: Warszawa
- posiadasz doświadczenie we wprowadzaniu i aktualizowaniu produktów sklepu internetowego,
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office w szczególności Excel,
- znasz język angielski na poziomie B1,
- masz wiedzę handlową - mile widziane doświadczenie w handlu offline,
- charakteryzuje Cię samodzielność, dokładność, spostrzegawczość i dbałość o szczegóły,
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole.
- wprowadzasz i opisujesz produkty na stronie (e-commerce) Carrefour,
- administrujesz bazą danych oferowanych produktów,
- konfigurujesz i rozliczasz promocje,
- dbasz o spójność komunikacji na stronie internetowej,
- współpracujesz z innymi działami w firmie,
- przygotowujesz zestawienia, raporty i comiesięczne podsumowania.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.