Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
- Dołącz do zespołu i zajmij się bezpośrednią obsługą klientów oraz przygotowywaniem ofert handlowych.
- Będziesz dbał o dobre relacje z klientami, realizując przy tym politykę sprzedaży.
- Twoim zadaniem będzie kompleksowe zarządzanie placówką handlową, co obejmuje kontrolę stanów magazynowych i obsługę magazynu.
- Masz doświadczenie w branży instalacyjnej, grzewczej lub sanitarnej.
- Posiadasz co najmniej wykształcenie średnie.
- Cechujesz się bardzo dobrą znajomością lokalnego rynku.
- Twoja praca z programami MS Office jest biegła, a dodatkowo potrafisz świetnie zorganizować pracę swoją i zespołu.
- Masz wysokie umiejętności interpersonalne.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia i możliwość zdobycia bogatego doświadczenia.
- Bogaty pakiet motywacyjny, w tym opiekę zdrowotną i karnet sportowy.
- W ramach rozwoju, oferujemy dofinansowanie studiów i kursów.
- Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
Poznaj
Sanpol Sp. z o.o.
Historia firmy Sanpol sięga roku 1992, kiedy to w Poznaniu została założona hurtownia wyposażenia łazienek, zajmująca się głównie importem z Włoch, Hiszpanii, Niemiec i Francji oraz sprzedająca produkty kilku krajowych producentów . Kolejne lata to okres wytrwałej pracy, szybkiego reagowania na potrzeby rynku, wprowadzania nowości. Ważną datą w dziejach firmy był rok 1995, kiedy to zakup własnego obiektu biurowo-magazynowego w Poznaniu przy ul. Pokrzywno 8 umożliwił dynamiczny rozwój firmy. Poszerzenie w 1997 roku oferty o asortyment instalacyjno-grzewczy oraz rosnące zainteresowanie ofertą Sanpol dało impuls do tworzenia własnych oddziałów na terenie Polski. W chwili obecnej firma posiada 20 oddziałów na terenie całego kraju, zatrudnia 420 pracowników. Udział w hurtowym rynku instalacyjnym w Polsce plasuje ją w ścisłej czołówce. Sanpol jest firmą opartą w 100% na kapitale polskim.