specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem niemieckim
widziszwszystko Limited sp. k.
Kielce
praca stacjonarna
1451 dni temu
Firma widziszwszystko Limited sp.k posiada w swojej ofercie szeroki wybór nadajników GPS, ROUTERÓW i innych urządzeń elektronicznych znanego światowego producenta.
Obecnie poszukujemy pracownika na terenie Kielc. Praca z Klientem obcojęzycznym.
Dołącz do nas jako:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kielce
Zakres zadań:
Bieżąca obsługa Klientów rynku niemieckiego
Pozyskiwanie Klientów
Budowanie trwałych i partnerskich relacji opartych o obsługę Klienta z najwyższą jakością i starannością
Sprzedaż i realizacja złożonych zamówień
Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży (sprzedaż telefoniczna produktów)
Regularna aktualizacja wpisów w bazie danych
Dbanie o relację z Klientami
Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb
Kształtowanie dobrego wizerunku firmy
Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Wymagania:
znajomość języka niemieckiego
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Zdolności sprzedażowe
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze klienta
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Entuzjazm i zaangażowanie
Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
Znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office (Excel i Word)
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub własnej działalności
Niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań
Atrakcyjny system wynagrodzenia, adekwatny do uzyskanych efektów, premia
Możliwość rozwoju oraz nabywania doświadczenia
Stabilną pracę w przyjaznym, młodym zespole
Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...