Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Learning System Poland S.A. to sieć szkół językowych Speak Up i empik school, lider w nauczaniu języków obcych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii, aby przyspieszyć i ułatwić naukę języków obcych.
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
- aktywna bezpośrednia sprzedaż kursów językowych (na terenie placówki)
- obsługa przed- i posprzedażowa klientów (bezpośrednia i telefoniczna)
- udział w akcjach promocyjnych szkoły
- prace administracyjne związane z obsługą kursów
Wymagania:
- inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie do realizacji celów sprzedażowych
- doświadczenie w bezpośredniej lub/i telefonicznej obsłudze klienta
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu
- inicjatywa i zaangażowanie do pracy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
- wewnętrzne szkolenia, coaching sprzedażowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe
- dofinansowanie do karty MultiSport