specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Specjalista ds. Sprzedaży Usług Środowiskowych
Miejsce pracy: Pszczyna
Zadania:
pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie
realizacja planów sprzedażowych
przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
analiza działań firm konkurencyjnych i trendów rynkowych
realizacja akcji promocyjnych i marketingowych
prezentacja i promocja firmy na rynku
Wymagania:
wykształcenie: minimum średnie
minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym
wysokie umiejętności komunikacyjne
umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne
znajomość zagadnień związanych z ochroną środowiska
znajomość rynku usług środowiskowych
znajomość języków obcych: angielski - poziom komunikatywny
prawo jazdy kategorii B, czynne
obsługa komputera i pakietów biurowych (MS Office)
dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
pełen etat w dziale sprzedaży w Pszczynie
przeszkolenie produktowe
pracę w młodym i dynamicznym zespole
perspektywy rozwoju zawodowego
atrakcyjny pakiet socjalny
pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług związanych z Utrzymaniem Ruchu/Serwisu Smarowniczego; wyjazdy handlowe oraz wizje lokalne, prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi, prezentacja oferty produktowej oraz przygotowywanie ofert dla klientów,...
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 4 650 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie dokumentacji dotyczących kontraktów oraz ich archiwizację; obsługę spraw administracyjno-biurowych w zakresie realizowanych projektów; utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dostawcami; sporządzanie zamówień maszyn i...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 500 - 18 500 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Responsibilities: Analyze the market of clients and competitors. Conduct negotiations and sign contracts. Control the transaction flow from order acceptance to cargo delivery. Develop relationships with the client, transitioning them from "new" to "regular" and "key" status.
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami handlowymi firmy (branża opakowaniowa), Skuteczne pozyskiwanie klientów handlowych, Efektywna realizacja planów sprzedażowych, Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,...
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.