Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- wycena zleceń na zapytania klientów,
- wprowadzanie pozyskanych zleceń do systemu TMS,
- utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z nowymi oraz dotychczasowymi klientami Poczty Polskiej w zakresie produktów logistycznych,
- bieżąca komunikacja z klientami – telefoniczna oraz mailowa – na etapie nadania i doręczenia przesyłek,
- współpraca z działami: Handlowym, Sprzedaży, Planowania Transportu, Magazynowania, CR oraz innymi jednostkami Poczty Polskiej,
- przygotowywanie i przekazywanie faktur, rejestrów oraz zestawień dla klientów,
- informowanie klientów o zasadach składania reklamacji i obsłudze posprzedażowej.
- masz doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziana znajomość rynku usług logistycznych),
- masz wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),
- dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel) na poziomie średniozaawansowanym,
- potrafisz budować i utrzymywać relacje z klientami,
- masz rozwinięte umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe,
- jesteś osobą samodzielną, kreatywną i skuteczną w działaniu,
- potrafisz organizować swoją pracę i działać pod presją czasu.
- znajomość CRM
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym