poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- wsparcie obsługi handlowej aktualnych Klientów,
- przygotowywanie umów, ofert cenowych i handlowych oraz koordynacja ich właściwej realizacji,
- opracowywanie zasad i warunków współpracy dla Klientów,
- nadzór oraz koordynacja pracy w zakresie planów sprzedażowych,
- przygotowywanie analiz i raportów,
- prowadzenie bazy Klientów oraz bieżące wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących umów i zakresu obsługi Klientów,
- aktywne wsparcie oraz ścisła współpraca z handlowcami w zakresie bieżącej obsługi handlowej pozyskiwanych i obsługiwanych Klientów.
- wykształcenia średniego (mile widziane wyższe),
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
- zdolności myślenia analitycznego,
- orientacji na klienta,
- odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę w największej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Cenimy różnorodność!
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 45 lat, po zwolnieniach lub po dłuższej przerwie w pracy.
Prosimy o przesłanie CV do dnia 22.05.2018 r.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym