Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży TSL – aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży
Wymagania:
- 2 – letnie doświadczenie w sprzedaży B2B – mile widziane w branży TSL,
- Otwartość i zaangażowanie na pozyskiwanie nowych biznesów,
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, otwartość na wyzwania,
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem zagranicznym oraz szkolenia w tym języku,
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- Dobra znajomość aplikacji w środowisku Windows,
- Wykształcenie min. średnie,
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań:
- Realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,
- Kontrola przebiegu współpracy z aktualnymi klientami,
- Realizacja wizyt i opieka handlowa nad klientami,
- Przygotowywanie ofert i umów handlowych,
- Analiza rynku.
Klient oferuje:
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie ze światowej czołówki,
- Dobre warunki wynagrodzenia,
- Przyjazne i komfortowe środowisko pracy,
- Narzędzia niezbędne do pracy: samochód, laptop, telefon komórkowy,
- Rozbudowane pakiet szkoleń wdrażających do firmy i na dane stanowisko,
- Szkolenia wspierające wszechstronny rozwój zawodowy i osobisty,
- Dodatkowe dni urlopu za staż pracy,
- Prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie, pakiety sportowe i bogatą ofertę dodatków socjalnych, np.: wczasy pod gruszą, bony świąteczne.