- Realizacja połączeń wychodzących do ciepłych kontaktów klientów.
- Reprezentowanie renomowanej firmy na rynku.
- Stosowanie technik negocjacyjnych i zamykanie transakcji.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, pełnienie roli doradcy i partnera biznesowego.
- Realizacja planu sprzedażowego z minimalnym wskaźnikiem konwersji na poziomie 30%.
- Biegłość w języku angielskim na poziomie co najmniej C1.
- Umiejętności interpersonalne i skuteczna komunikacja.
- Wymagane minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży produktów SaaS lub w branży telekomunikacyjnej.
- Znajomość systemu Salesforce będzie dodatkowym atutem.
- Dostępność od 10 marca 2025, praca w biurze w centrum Warszawy, elastyczne godziny pracy od 14:00 do 01:00.
- Równouprawnienie i równe szanse dla wszystkich.
- Dwumiesięczny płatny program szkoleniowy z wsparciem indywidualnego opiekuna.
- Międzynarodowe, zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.