Cortex Chemicals Sp. z o.o. działa na rynku polskim i międzynarodowym od 1982 roku. Ponad 30-letnie doświadczenie i ciągły rozwój firmy uplasowały nas w czołówce wiodących dystrybutorów surowców chemicznych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością
Miejsce pracy: Tarnów
Kluczowe zadania:
- Nadzór nad aktualnością niezbędnej dokumentacji wg. norm Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej dla substancji czynnych, ISO 9001, GMP+, EKO, HACCP
- Weryfikacja dokumentacji systemowej, specyfikacji,
- Weryfikacja wiarygodności certyfikatów Systemu Zarządzania Jakością, w tym dla substancji czynnych (GDP)
- Rejestracja towarów do odpowiednich jednostek certyfikujących / kontrolnych
- Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu wymagań dokumentacyjnych/ systemowych związanych z wymienionymi wyżej normami
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
- Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi w obszarze zapewnienia jakości
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe- mile widziane związane z zarządzaniem jakością/farmacją/chemią
- Znajomość wymogów prawnych z poniższych zakresów:
- sektor farmaceutyczny (w tym substancje czynne)
- sektor kosmetyczny
- sektor chemii technicznej
- Doświadczenie min. 3-letnie w firmie handlowej lub produkcyjno-handlowej w obszarze zapewnienia jakości- mile widziane doświadczenie w przemyśle farmaceutycznym
- Uprawnienia audytora wewnętrznego
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zdolności analityczne i komunikacyjne
- Umiejętność przekazywania wiedzy
- Dobra organizacja pracy, samodzielność działaniu
- Umiejętność współpracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Duża odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Czynne prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny system premiowania oparty o realizację wyznaczonych zadań
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole, z możliwością intensywnego rozwoju poprzez system szkoleń wewnętrznych
- Niezbędne narzędzia pracy
- Rozbudowany system socjalny
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Przyjazne środowisko i atmosferę pracy