Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z językiem angielskim

Elavon

Warszawa

76 dni temu

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.

 

Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, w tym m.in.;

  • wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • skuteczne rozpatrywanie próśb klientów;
  • wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemach komputerowych;
  • odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych klientów;
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • biegłej znajomości języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny);
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności;
  • gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • zdolności technicznych (mile widziane).
Dołączając do naszego międzynarodowego zespołu zyskasz m.in.:
  • umowę o pracę
  • opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie
  • kursy językowe
  • kartę sportową / dofinansowanie do wakacji
  • programyrozwojowe i szkolenia
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe dni wolne

Poznaj

Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce