Specjalista ds. technologicznego
wsparcia procesów reklamacyjnych
W ramach tej roli dajemy możliwość:
- Testowania aplikacji w zakresie składania i rejestrowania reklamacji
- Monitoringu rozwiązań rynkowych i oczekiwań Klientów w obszarze obsługi reklamacji kartowych i systemu BLIK w tym regulacji międzynarodowych organizacji płatniczych
- Tworzenia raportów i narzędzi raportowych z użyciem EXCEL, ACCESS, SQL i VBA
- Kodowania pism z wykorzystaniem XSLT/XML/XPAT
Jeśli masz to coś czyli:
- Wykształcenie preferowane wyższe techniczne, informatyczne lub w trakcie studiów min. 2 rok,
- Praktyczną znajomość EXCEL, ACCESS,
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Potrafisz skutecznie rozwiązywać problemy,
- Jesteś otwarty na nowe wyzwania
- Jesteś gotowy na możliwość pracy w dni wolne (udział w testach/wdrożeniach)
Mile widziane
- podstawy SQL/VBA I XML
Od nas dostaniesz:
- umowę o pracę
- pakiet benefitów
- rozwój w obszarze analiz kartowych
- zgrany zespół
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera