- Profesjonalna obsługa telefoniczna Pacjentów Grupy LUX MED
- Umawianie Pacjentów na konsultacje i odpłatne badania
- Informowanie o usługach i cenniku oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Energia i optymistycznie podejście do świata z nastawieniem na sukces
- Dyspozycyjność, zaangażowanie, rzetelność
- Silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta - będzie traktowane przez nas jako Twój dodatkowy atut
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa, premia, prowizja oraz szereg konkursów wewnętrznych)
- Elastyczne godziny pracy - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- Owocowe poniedziałki, aromatyczną kawę z ekspresu, przyjazną atmosferę miejsca pracy
- Udział w programach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia
- Jasno określone możliwości rozwoju, wzajemną inspirację, ciekawe wyzwania
- Szeroki wachlarz szkoleń, w tym produktowych, obsługowych i sprzedażowych
- Dodatkowe benefity: karta sportowa, a po okresie próbnym nauka języka angielskiego.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.