




Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
- obsługa połączeń przychodzących: udzielanie odpowiedzi na pytania Pacjentów i umawianie wizyt lekarskich droga telefoniczną.
- badanie potrzeb i dostosowanie usług zgodnie z oczekiwaniem Pacjenta,
- prowadzenie najwyższej jakości rozmów z klientami w oparciu o szacunek i partnerskie relacje,
- promocję usług stomatologicznych w dedykowanych kampaniach marketingowych realizowanych kanałem telefonicznym do Pacjentów firmy.
- lubisz pomagać innym i cechuje Cię pozytywne nastawienie do innych,
- posiadasz swobodę w komunikacji i prowadzeniu rozmów,
- masz doświadczenie w pracy przy komputerze,
- masz gotowość do pracy zmianowej ( 7:30-20:00 w trybie zmianowym po 6/8/10h, zmiany nocne sporadycznie-maksymalnie 3 w miesiącu).
- znasz biegle język polski w mowie i piśmie.
Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.
- zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych,
- atrakcyjny system wynagrodzenia oraz motywacyjny system premiowania,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie i płatne urlopy,
- profesjonalne szkolenie wstępne,
- pracę w systemie zmianowym,
- wsparcie na każdym etapie wdrożenia,
- prace w miłej atmosferze,
- elastyczny grafik tworzony na podstawie twojej dyspozycyjności.
Poznaj
CORTEN MEDIC
CORTEN MEDIC
Troska o zdrowie Pacjenta to nasze nadrzędne zadanie. Właśnie dlatego od 26 lat z pasją i zaangażowaniem świadczymy wysokiej jakości usługi medyczne. Wyróżnia nas szczególna dbałość o to, aby nasi Pacjenci znaleźli nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale także ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Obejmujemy opieką Pacjentów indywidualnych, ich rodziny oraz zakłady pracy. Jesteśmy zwolennikami najlepszych rozwiązań dla naszych Pacjentów, pracowników i kontrahentów.
Proces rekrutacji
-
Krok
SELEKCJA APLIKACJI
-
Krok
ROZMOWA TELEFONICZNA
-
Krok
SPOTKANIE Z MANAGEREM
-
Krok
INFORMACJA ZWROTNA
-
Krok
PRZEDSTAWIENIE OFERTY